Monday, February 19, 2007

Dobar den...19-Feb-07

Hahaha...there's one joke...al' na SRPSKOM
Srusio se avion u Amazoniji...i izlazi Rus, pita ga poglavica ''Ko si ti, od kakvog si znacaja?''
-Kako bre...pa ja sam Rus mi imamo nuklearne rakete, mogu da ih nabavim. A sto pitate?
-Kuvamo one koji nam se nesvidjaju.
-Ne nemojte mene rek'o sam vam ko sam...sta sam?
-El ima neko ovde da zna sta je to nuklearna raketa...niko? Kuvaj ga....
Dolazi Amerikanac poglavica mu postavi isto pitanje i rece da one koji im se ne svidjaju kuvaju.
-Sto mene mi braca Amerikanci nemojte mene...
-Kuvaj ga.
Dolazi Makedonac kaze nemojte mene ja sam pismen tako da vasi naslednici mogu da procitaju sta ste radili.
-Nemojte njega...
''DNEVNIK AMAZONSKOG PLEMENA''

-Prvi den...mnogo lep den...izgubi se poglavicina zena...svi gu trazimo, svi gu nadjosmo, svi gu _____________
-Drugi den...isto lep den...izgubi se poglavicina cerka i isto kao i sa poglavicinom zenom.
-Treci den mnogo ruzan den.........JA SE IZGUBI.

No comments: